9 oct. 2008

Al doilea obiectiv "L"


















Odată cu deschiderea porţilor noului meu studio foto, am fost nevoit să mai fac o investiţie în optica de calitate. Am ales un Canon 70-200mm f/4 L IS, cel mai sharp obiectiv din seria 70-200 şi probabil cel mai bun din punct de vedere al raportului preţ/performanţă. Poţi trage cu el outdoor, chiar la focala de 200, la 1/15, lucru formidabil fara ajutorul unui trepied. Mâine plec într-o delegaţie la munte şi sper ca acolo să prind nişte cadre bune, cu ajutorul cărora să demonstrez capacităţile foarte bune ale obiectivului.

Ca notă finală, recomand oricum acest obiectiv faţă de 70-200 f/2.8 fără IS. Cel pe care îl am eu este mult mai sharp, are IS, este mult mai uşor, mai mic, şi mai ieftin. Apertura mai mare te ajută dar IS-ul compensează cu desăvârşire.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stefane,
Nu e bun obiectivul. Am vazut pe YouTube. E facut in Taiwan. Dupa ce-l bagi de 2-3 ori pe aparat e gata de aruncat. Am bagat la pubela, 3-4 din astea. Ia si tu ceva profi,ceva calitativ si pe urma lauda-te pe net. Ai desfacut plasticul de pe el ca sa vezi ce gasesti? Numai rugina si praf, nu e nici macar impermeabile. Am bagat unul in cada si gata, s-a dus, a scos clabuci cu spume.
Aspartan din Chisineu

iooo spunea...

anonimule prapadit esti