15 sept. 2008

Cube! Sau cum sa dai 15.000 de dolari pe o bicicleta

Desi pare un pic desprinsa de basme,anumite modele de biciclete va pot scoate din buzunare pana la 15.000 de dolari. Am inteles de la niste prieteni ca acestea nu sunt cele mai scumpe, unele ajungand la sume de peste 50.000 de dolari... am facut transformarea in dolari pentru ca par mai multi :)

Astfel, va prezint cele mai scumpe
biciclete pe care le-am gasit eu pe internet:

1. Cube Sting Super HPC - 7.500 de lire sterline (13.500 de dolari americani)













2. Cube Litening Super HPT - 8.500 lire sterline (15.300 dolari americani)















Cadrul utimei doua biciclete este facut din titan, astfel, greutatea ei este de doar 2 kg. Probabil ca pentru unii astfel de calitati sunt esentiale in alegerea unei biciclete insa pentru majoritatea pamantenilor astfel de preturi sunt extrem de deplasate. Deci, ne luam gandul de la Cube si ale lor miracole pe doua roti si ne orientam la ceva mai aproape de pamant :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

vezi ca mai sunt tot asa niste biciclete scumpe si extraordinar de atractive facute de mclaren, porsche si inca cativa producatori de masini..

si stiu sigur ca nu erau concepte pentru ca am vazut si pretul si era tot in genul a ceea ce ai postat tu pe site..

imi pare rau sa aud de accident, sper ca romanii vor devenii mai civilizati in timp si ca vom folosi din ce in ce mai multi bicliclete ca si mijloc de locomotie. Dincolo de partea de ecologie, ar fi si partea de sanatate fizica si mentala.

Salutari Stefan

Stefan Panfili spunea...

Salut Bogdan!

Am vazut bicicletele de care mi-ai spus si nu pot decat sa spun "WOW"! Arata foarte misto si cred ca sunt atat usoare cat si rezistente. E, pana una alta, salariul se duce pe alte lucruri, mai importante :)

Imi pare bine sa aud de tine, o zi buna iti doresc!

Anonim spunea...

Eu am un Weller din titan! Am dat 6000 euro! Toate piesele sunt masive si usoare! Chiar merita!