29 aug. 2008

Trebuie sa schimb angrenajul

Epopeea problemelor inca nu s-a terminat, "multumita" zimtilor foarte tociti de pe angrenaj. Iar, am sa-i multumesc lui Dan (stiti voi, acel vanzator descris in mesajele anterioare) pentru ca a omis sa-mi spuna despre acest mic incovenient. Deci, cum se desfasoara situatia:

- imi sare lantul rau de tot cand dau la pedale. Nu mereu, insa in situatiile in care am nevoie sa dau mai tare la pedale si sunt intr-o viteza superioara, cu siguranta am sa aud un zgomot de metalic;

- foile sunt strambe, adica nu se poate regala atat de bine ca sa nu mai atinga lantul schimbatorul pentru foi;

In mod normal, Dan ar fi trebuit sa-mi dea angrenajul original al bicicletei, insa l-a pierdut :) Asta inseamna ca eu trebuie sa dau intre 75 si 2000 de lei ca sa-mi cumpar o noua piesa esentiala pentru bicicleta.


La inceput nu am inteles de ce difera atat de mult preturile la aceste angrenaje.

Adica, de ce asta costa 2000 de lei













si asta costa doar 95 de lei?












Pai, cel de aproape 600 de euro, adica pretul de vanzare a bicicletei mele (noua), are zimtii din titan, este construit din carbon sau din
ceva material ceramic, este foarte usor si are butuc pedalier integrat cu rulmenti exteriori. Hmmm, chiar merita! :)))

Cel de aproape 30 de euro este unul Shimano si cantareste aproape dublu fata de cel FSA K-Force (2000 de lei) si nu e construit din ceramica sau carbon, dar pentru ce am eu nevoie, este excelent.

Deci, la prima zi de salariu, fac un drum la service si schimb balaria aia care-mi face zilele amare.

0 comentarii: